Ballarat naar Melbourne

8 november 2014 - Melbourne, Australië

Vanmorgen waren we voor de wekker al wakker. Douchen, ontbijten, laatste spullen inpakken en om half 9 reden we Ballarat uit. Rond kwart over 10 waren we in Melbourne bij het verhuurbedrijf. Camper werd goedgekeurd en ter compensatie voor het lange wachten in Halls Gap voor de roadservice kregen we het geld voor de extra verzekering terug. Vervolgens met de taxi naar het hotel.

Alleen 1 probleem bij het hotel, we stonden niet in de computer. Twee weken geleden was onze reservering geannuleerd (door de organisatie waarbij de hotelreservering oorspronkelijk was geboekt). Gelukkig hadden we de mailwisseling van D-reizen en IBIS bij ons waardoor we toch een kamer kregen, voor de de prijs zoals afgesproken. We kregen zelfs vanwege het ongemak een upgrade naar een 1 slaapkamerappartement. Dus kamer met bank en keukentje en separaat een slaapkamer met en-suite. Korte broeken aan en sandalen aan (het was hier al lekker warm) en de stad in. Shoppen bij Victoria Market, even lekker lunchen bij Subway en 's middags de Art Gallery of Victoria bezocht. Wat was het daar lekker met de airco aan, prachtige schilderijen gezien.

waterwall schilderijen

Het was nog steeds warm dus daarom bij Starbucks een frappucino gehaald,

frappachino

nog wat rondgewandeld en Australische humor gezien

humor 1 humor 2

en een joekel van een winkelcentrum ontdekt, waar we een cadeautje hebben gekocht voor ma (Eveline), vervolgens in een pub een hapje gegeten.

Straks alvast inchecken voor de vlucht terug op maandag. Koffers goed opnieuw inpakken, zodat alles mee kan. We verwachten dat we daar morgen geen zin meer in hebben na een dag wijn proeven.

1. Karin:
    8 november 2014
    wat heb ik genoten van jullie verhalen.
    goede reis terug.
    groetjes
  2. Sander:
    9 november 2014
    goede reis terug
    de papieren voor Berlijn zal al binnen dus bij thuis komst spullen wassen
    en koffertje klaar maken zus :)