de laatste dag

9 november 2014 - Melbourne, Australië

Vandaag een wijntour gedaan, leek ons een mooie afsluiting van een maandje Australie.Opgehaald door een busje, we waren de laatste stop dus op naar de eerste wijngaard waar we de kunst van het proeven geleerd hebben, kijken, ruiken en proeven.

proeven

Niet alle wijntjes waren naar onze smaak maar we hebben ze wel allemaal geprobeerd en dus naar de volgende wijngaard waar we na het proeven onze lunch geserveerd kregen

lunch wijngaard

Na de luch, met een heerlijk glas wijn, een wijntje geproefd die geen port mag heten maar er wel naar smaakt en ons smaakte hij naar meer maar geen ruimte meer in de koffer dus helaas. Verder naar de derde wijngaard en we voelen de wijntjes langzamerhand binnenkomen dus maar rustig aan bij het proeven, ze hadden ook cider en appelsap op deze wijngaard dus deze als laatste geproefd en inderdaad zoals de gids al zei erg lekkere appelsap. Op naar de laatste wijngaard, time flies when youre having fun, en deze had een prachtig uitzicht.

view 2  wijngaard view

Daar als laatste een zoete bubbel gekregen en we hebben in de zon heerlijk een tijdje buiten gezeten en genoten van de omgeving, bedenkend dat dit de laatste dag was en morgen het vliegtuig gaat. Geproost op een heerlijke vakantie.

einde

Morgenochtend uitchecken en dan naar het vliegveld en op naar Holland, aan alle mooie dingen komt een eind maar we hebben de foto's nog.