from Cape Otway naar Port Campbell

25 oktober 2014 - Port Campbell, Australië

Vanochtend vroeg opgestaan, wat we hier steeds doen want we liggen er ook vroeg in, en tijdens het ontbijt nog een paar koala's gehoord, die beesten kunnen een herrie maken zeg, gisteravond waren ze gelukkig stil maar tijdens het spotten toch een paar mooie foto's van ze gemaakt, ze blijven goed stil zitten voor de camera.
De camping was niet duur maar daar kreeg je ook niet veel voor dus blij dat we weg gaan.

12 apostles
Op naar de twelve apostles en de earthcache die daar aanwezig is, eerst van het uitzicht genoten en toen de gps opgehaald en de earthcache gedaan, de helicoptervlucht gelaten voor wat het was, we kijken wel vanaf de uitkijkpunten.
Verder naar de Gorge, ook een mooi uitzicht en een leuke strandje beneden aan de trap.

gorge port campbell
Doorgereden naar Port Campbell alwaar we een tourist park genomen hebben, zijn iets duurder maar wel veel schoner en gratis douchen zolang je wilt dus echt iets voor ons, ff met onze buren gechat, echte aussies, kijk daarvoor ga je met een campertje op weg.
Morgen een gourmetroute doen, wijn, kaas, chocolade en als het echt mooi weer is gaan we ook bij het ijs kijken, alles lokaal gemaakt.

1. Mettie:
    25 oktober 2014