Gellibrand

22 oktober 2014 - Gellibrand, Australië

Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen, douchen, ontbijten en daarna de wandelschoenen aan.

Gellibrand ontbijt
We zijn lekker aan het geocachen geweest, o.a. langs de railway track. Begin van deze eeuw was er een smalle track waarover hout en zandsteen vanuit het bos werd vervoerd.

Gellibrand geocachen railtrack Gellibrand

Daarna lekker geluncht bij de general store.
lunch Gellibrand
De temperatuur was ondertussen opgelopen tot een graadje of 29, hoog tijd om in de schaduw van de camper te gaan zitten. Verder een duik in het zwembad genomen, zelfs Ruud, om wat af te koelen. Verwachting is dat het vanavond gaat regenen en onweren. Morgen gaan we op tijd naar de three top walk en dan door naar het zuidelijke gedeelte van the Otway national park. We willen dan overnachten tussen de koala's.

De eigenaar hier is in Nederland geboren, Rotterdam, geemigreerd op jonge leeftijd, maar hij spreekt nog goed Nederlands. Net als ome Henk vielen zijn vader en nu ook zijn oudere zus terug naar de Nederlandse taal en gewoontes (klaverjassen, rechts rijden).

1. Nathalie:
    22 oktober 2014
    Wat lekker weer zeg. hier een drama ! De eerste najaar storm weer gehad geniet er maar van luitjes .!
  2. Patricia Ringers:
    22 oktober 2014
    Hey reizigers! Wat leuk om jullie te volgen via de reisblog. Het is nu net alsof je helemaal niet aan de andere kant van de wereld zit haha! Ik blijf jullie volgen. Het weer is hier drama, echt herfst, veel harde wind en regen. Dus geniet vooral lekker van het mooie weer en de prachtige omgeving. Groetjes, Patricia