Tree Top Walk

23 oktober 2014 - Cape Otway, Australië

Vandaag van Gellibrand naar Cape Otway gereden en na 10 kilometer reden we een mistbank in terwijl we vandaag naar de Tree Top Walk wilden.
We zijn er toch maar heen gereden en hebben heerlijk gewandeld tussen eeuwen oude bomen en varens, tijdens de wandeling wordt je omhoog geleid en kan je zelfs een 45 meter hoge uitkijktoren beklimmen wat we natuurlijk gedaan hebben.

Tree Top Walk tree
We dachten altijd dat amerikanen lawaai konden maken maar laat maar een bus japanners los en al het wild schrikt weg, wat kunnen die lui gillen, noemen ze praten schijnbaar, alle vogels waren verdwenen maar we hebben er toch nog een paar gekiekt.
Een cappucino aan het eind genomen en de zon kwam warempel ook kijken dus doorgereden naar de triplet waterfall.
Wandeling van een uurtje maar ze vergeten er bij te zeggen dat het behoorlijk op en neer gaat en naar beneden loopt gemakkelijk maar je moet ook weer omhoog, gelukkig stonden er bankjes bjj de waterval dus ff op adem komen en genieten van het uitzicht.
Het geheel ligt ook in een bos en hier konden we genieten van de stilte. Op naar Bimbi alwaar we een plekje voor 2 nachten hebben maar weer geen mobiel signaal of je moet een heuvel op wandelen wat we maar gedaan hebben om ff een berichtje te sturen, het waait hier aan de kust en nog meer op de heuvel dus snel weer naar beneden, gisteren 29 graden, vandaag net 15, het wisselt hier nogal.

1. Karin:
    23 oktober 2014
    wij wisten al dat japanners lawaai konden maken. groetjes
  2. René Schuit:
    23 oktober 2014
    Leuk om je verhalen te lezen. Ik lees dat jullie lekker aan het genieten zijn.

Groetjes Rneé